Publicatie

Klantervaringen JGZ

Voor het uitvoeren van onderzoek naar klantervaringen JGZ zijn vier vragenlijsten beschikbaar, ontwikkeld door het Nivel


Klantervaringen JGZ :
Voor het uitvoeren van onderzoek naar klantervaringen JGZ zijn vier vragenlijsten beschikbaar:

· rondom de zorg voor 0-4 jarigen (CB) (respondenten: ouders)

· behorend bij het contactmoment PGO1 (respondenten: ouders)

· behorend bij het contactmoment PGO2 (respondenten: ouders)

· behorend bij het contactmoment PGO3 (respondenten: kinderen)

Deze vragenlijsten zijn door het Nivel ontwikkeld volgens de methode voor het ontwikkelen van CQ-indexen, een gestandaardiseerde vorm van onderzoek naar klantervaringen in de zorg waarbij vergelijkbaarheid en transparantie voorop staan. De vragenlijsten zijn echter geen officiële CQ-indexen.

De vragenlijsten zijn digitaal beschikbaar via de applicatie Enquete via Internet van ABF. Voor het gebruik van de vragenlijsten door GGD’en zijn afspraken gemaakt met ABF.

In de bijlage zijn deze afspraken, onder meer met betrekking tot de kosten, terug te vinden. Ook de vier vragenlijsten zijn hier opgenomen.


Zoeknummer: 55893

Details

Geplaatst op: 11 juli 2011
Geplaatst door:
Jaar van uitgave: 2011
Trefwoorden: jgz, onderzoek
Om te reageren dien je eerst in te loggen.

Heb je nog geen profiel? Registreer dan eerst om een nieuw profiel aan te maken.